crumb.isLink crumb.isFinalCrumb crumb.getClass crumb.css crumb.separatorCss crumb.getCss crumb.finalCrumb crumb.getText crumb.getIsLink crumb.getWrapperCss crumb.type crumb.url crumb.getUrl crumb.getType crumb.hashCode crumb.equals crumb.toString crumb.wrapperCss crumb.text crumb.getSeparatorCss crumb.class
crumb.isLink crumb.isFinalCrumb crumb.getClass crumb.css crumb.separatorCss crumb.getCss crumb.finalCrumb crumb.getText crumb.getIsLink crumb.getWrapperCss crumb.type crumb.url crumb.getUrl crumb.getType crumb.hashCode crumb.equals crumb.toString crumb.wrapperCss crumb.text crumb.getSeparatorCss crumb.class
crumb.isLink crumb.isFinalCrumb crumb.getClass crumb.css crumb.separatorCss crumb.getCss crumb.finalCrumb crumb.getText crumb.getIsLink crumb.getWrapperCss crumb.type crumb.url crumb.getUrl crumb.getType crumb.hashCode crumb.equals crumb.toString crumb.wrapperCss crumb.text crumb.getSeparatorCss crumb.class
crumb.isLink crumb.isFinalCrumb crumb.getClass crumb.css crumb.separatorCss crumb.getCss crumb.finalCrumb crumb.getText crumb.getIsLink crumb.getWrapperCss crumb.type crumb.url crumb.getUrl crumb.getType crumb.hashCode crumb.equals crumb.toString crumb.wrapperCss crumb.text crumb.getSeparatorCss crumb.class
24.11.2021 21:28 Zuletzt bearbeitet: 24.11.2021 21:30 durch den Autor
Gelöst! Gehe zu Lösung.
24.11.2021 22:07
Hallo @tygrotto66
@tygrotto66 schrieb:
Ich habe 2 Router mit den dazugehörigen Karten zurückgeschickt,.....
Wurde das mit 2 Paketen versendet oder beide in einem Paket?
24.11.2021 22:27
@tygrotto66 schrieb:
- Hallo ! Ich habe letzte Woche einen Vertrag für eine Speedbox mit unbegrenztem Internet unterschrieben (…)
„unterschrieben“?
Dann müßte das ja in einem Telekom-Shop gewesen sein?
25.11.2021 03:52 Zuletzt bearbeitet: 25.11.2021 03:54 durch den Autor
@Ludwig II no, I did everything online because of the pandemic. I write with Google Translate, my German is not that good. I speak English well, but it's hard to find someone who would like to speak to you in English
25.11.2021 03:53
@Gelöschter Nutzer sie wurden in getrennten Paketen verschickt, so wie ich sie erhalten habe. Ich habe Bestätigungen in der E-Mail, dass sie alle angekommen sind.
25.11.2021 08:01 Zuletzt bearbeitet: 25.11.2021 08:01 durch den Autor
You should have received an order confirmation for both contracts. Please simply revoke these two order numbers via the website https://www.telekom.de/hilfe/order-erste-stufen/orders-und- Lieferstatus/order-oder-bestellung-widerruf?wt_mc=alias_widerruf&samChecked=true
NOW!
25.11.2021 08:31
@Stefan Ich habe nur 4 E-Mails von tekekom erhalten, als die Pakete dort angekommen sind. 2 Router und 2 Karten. 1 Vertrag von 2 wurde gekündigt. aber 1 nr. Ich verstehe nicht warum . die einzigen daten habe ich aus den verträgen, die in der box mit dem router und der karte waren. beide. muss ich diese daten eingeben??
25.11.2021 08:36
@Stefan wenn ich den Link eingebe, den du ihm gegeben hast, schreibt er mir, dass die Seite nicht existiert :(((
25.11.2021 08:37
If you have not received the "Wiederrufsbelehrung" separately, it must have been included in the package. If you don't find it
then the team has to find out what the contract number is.
However, I assume that the second contract is already being processed and will be canceled.
25.11.2021 08:38
There was an Space Character in the Link- sorry!
here it is again
25.11.2021 10:12
@Stefan You were writing in english, my bad . my browser translates german . So, from what I’ve talked to people in telekom chat, they all told me that if I send the device back, they will automatically cancel the contract. One they did , its no longer showing in my contracts on the my magenta app. But the other, nothing. And all the people from telekom chat they told me to stay calm, cause it will be canceled . But those 14 days are nearly over . And I am a little nervous . thank you for trying to help me
25.11.2021 10:29
@tygrotto66 schrieb:
So, from what I’ve talked to people in telekom chat, they all told me that if I send the device back, they will automatically cancel the contract
That is true.
As long as you can prove that you sent the goods back, nothing can happen.
Making the revocation again via the website only serves the purpose of meeting the deadline in any case. I'll call the team to look into the case.
26.11.2021 19:44
@Nico B. Hello ! 2 days have passed, and nothing has changed monday it will be the 15th day .. I am again stressed . Don’t understand why that contract is not beeing canceled 😔
26.11.2021 19:48
keep cool,
Team has knowledge of this case and therefore this will be resolved regardless at which time
29.11.2021 17:09
@Nico B. Hello! You told me to contact you if in 3 working days, nothing has changed . Well, nothing has changed .. 😢 I still have that second speedbox contract . Sadly .. thanks everyone for all the help !!!
30.11.2021 07:39
@Nico B. Hello! Can you please tell me the status of my cancelation? Nothing is changed, I still have the second speedbox contract. Sorry if I bother you, but I am again stressed out because of this . please help me and answer me 🙏🙏🙏
30.11.2021 08:32
@tygrotto66 schrieb:
@Nico B. Hello! Can you please tell me the status of my cancelation? Nothing is changed, I still have the second speedbox contract. Sorry if I bother you, but I am again stressed out because of this . please help me and answer me 🙏🙏🙏
Just reminded the team again, stay tuned....
30.11.2021 09:16 Zuletzt bearbeitet: 30.11.2021 09:18 durch den Autor
@falk2010 I stay verry tuned . Thank you ! I really apreciate it! 🙏
30.11.2021 09:26
I have removed the screen again, because it contains private data (phonenumber)
30.11.2021 14:33
30.11.2021 16:50
30.11.2021 19:18
@Carolin L. Thank you so much !!!!! I wait for your answer tomorrow !! Wish you a verry nice evening ! 🙏🙏
01.12.2021 10:11
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.