Solved

Ich erhalte keine und kann auch keine E-Mail versenden

4 years ago

 Habe zusätzlichen speicher über 15 GB gekündigt.Seitdem erhalte ich keine EMAIL mehr und kann auch keine versenden

214

2

  • Accepted Solution

    accepted by

    4 years ago

    Hallo @Kurt.Brueckner 

    Kurt.Brueckner

    Habe zusätzlichen speicher über 15 GB gekündigt.Seitdem erhalte ich keine EMAIL mehr und kann auch keine versenden

     Habe zusätzlichen speicher über 15 GB gekündigt.Seitdem erhalte ich keine EMAIL mehr und kann auch keine versenden

    Kurt.Brueckner

     Habe zusätzlichen speicher über 15 GB gekündigt.Seitdem erhalte ich keine EMAIL mehr und kann auch keine versenden


    Mit dem kündigen des 15 GB-Speicher ist wohl Ihr aktueller Speicher voll.

    Daher geht nix mehr.

     

    Bedeutet, daß sie Platz schaffen müssen.

    Unwichtige Mails löschen, Papierkorb leeren.

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • Accepted Solution

    accepted by

    4 years ago

    Hallo @Kurt.Brueckner ,

    ergänzend zu @Gelöschter Nutzer  können sie hier die Postfachauslastung überprüfen:

    https://telekomhilft.telekom.de/t5/E-Mail/E-Mail-Postfach-voll/ta-p/3732499

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.