Gelöst
Cancellation confirmation
vor 3 Jahren
Dear,
since I needed to leave Germany last month I have finished my contract through the website form (kündigung aus besonderen gründen > umzug ins ausland) and uploaded my Abmeldung.
I received an e-mail saying that I would receive a "cancellation confirmation by email or it would be mailed to me in the next 2-3 busines". However, I did not receive anything. I am no longer in Germany and I had to leave the router with a friend because I did not know what to do.
I would appreciate if someone could help me here!
197
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 7 Monaten
137
0
1
vor 3 Jahren
169
0
4
vor 3 Jahren
423
0
2
Gelöst
vor 3 Jahren
261
0
3
Akzeptierte Lösung
Sören G.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Sören G.
vor 3 Jahren
Hello @Ericks Sousa,
the contract was cancelled on the 27th April 2022. Your friend can print a return label for the router using this link.
Kind regards
Sören G.
1
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Sören G.