Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Have not recieved my fiber activation link email
vor 4 Monaten
Hello, I had my internet installed today and was told by the technician that I should recieve an email woth a link to activate my fiber internet, but it has been several hours and still have not recieved and email or an sms with the link.
82
0
5
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 9 Monaten
70
0
2
vor einem Jahr
186
0
2
vor 2 Monaten
730
0
6
vor einem Jahr
134
0
1
291
0
10
Coole Katze
5 Sterne Mitgestalter*in
vor 4 Monaten
Hi @Johnrobles ,
to get support from the Telekom Team you have to fill out your profile in this community. Only the Telekom Team can see the details and they do need the data to identify and then contact you.
Best wishes,
Coole Katze
2
4
Ältere Kommentare anzeigen
Johnrobles
Antwort
von
Coole Katze
vor 4 Monaten
Hey thank you for contacting me, I was able to tet my problem solved, I ended up getting the email 10 hours later. Thank you for your help!
1