I'm moving and the same service is not available in my new address
vor 2 Jahren
I'm moving and the same service (internet with same connection speed) is not available in my new address, how do i go about cancelling? Tried the chat ( where i can use the translator) but it's never available for me.
383
0
7
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
939
0
3
vor 5 Monaten
196
0
1
Gelöst
421
0
4
Gelöst
vor 5 Jahren
443
0
2
vor 2 Jahren
413
0
4
Chill erst mal
vor 2 Jahren
@LeonardoF 08003301000?
Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzenhttps://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen2
5
Ältere Kommentare anzeigen
LeonardoF
Antwort
von
Chill erst mal
vor 2 Jahren
Thanks.
@Sören G. would you please call me on the 6th any time or on the 7th from 13:00 to 17:00 hours.
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Chill erst mal
Jannes H.
Telekom hilft Team
vor 2 Jahren
Hello @LeonardoF ,
please excuse the late response.
Do you still need any help with your relocation or is the problem already solved?
If so, please reach out to us and we will find a proper solution for you. 😊
Kind regards
Jannes H.
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Jannes H.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
LeonardoF