Gelöst

Internet not working - Speedport hybrid

vor 7 Jahren

Hello!

 

I setup the speedport hybrid router/modem and had good internet for about a month. Then a few days ago it just stopped working. I've had experience setting up different routers and modems before and went through those procedures to troubleshoot any issues. Now I'm stuck on a page giving me an error that the three phone numbers associated with my account don't work. Has anyone else had this issues before and how did you solve it? Thanks!

 

 

804

8

  • Akzeptierte Lösung

    Telekom hilft Team

    akzeptiert von

    vor 7 Jahren

    Hello @cmyk & rgb and welcome to the Telekom hilft Communuty!


    cmyk & rgb schrieb: @Dunja thank you, that step by step tutorial fixed the issue and internet is working again ;D

    I agree with that and am pleased because @Dunja Baumgartner had exactly the right tips at hand. Fröhlich

    Greetz
    Stefan D.

    2

    Antwort

    von

    vor 7 Jahren

    @Dunja Baumgartner


    Dunja Baumgartner schrieb: Ganz rot anlauf un sorry das i nur ein Teil englisch versteh aber net tipseln kann 😊 ganz liebes grüsle da lass 🙂💕🙏


    Bei mir hat auch der Google-Übersetzer mitgeholfen. Zwinkernd

    Greetz
    Stefan D.

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

1 Sterne Mitglied

in  

178

0

2

1 Sterne Mitglied

in  

323

0

1

1 Sterne Mitglied

in  

158

0

2

1 Sterne Mitglied

in  

175

0

1

Gelöst

1 Sterne Mitglied

in  

238

0

2