Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Internet not working - Speedport hybrid
vor 7 Jahren
Hello!
I setup the speedport hybrid router/modem and had good internet for about a month. Then a few days ago it just stopped working. I've had experience setting up different routers and modems before and went through those procedures to troubleshoot any issues. Now I'm stuck on a page giving me an error that the three phone numbers associated with my account don't work. Has anyone else had this issues before and how did you solve it? Thanks!
804
0
8
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
178
0
2
vor 3 Jahren
323
0
1
vor 5 Jahren
158
0
2
vor 2 Jahren
175
0
1
Akzeptierte Lösung
Stefan D.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Stefan D.
vor 7 Jahren
I agree with that and am pleased because @Dunja Baumgartner had exactly the right tips at hand.
Greetz
Stefan D.
2
2
Ältere Kommentare anzeigen
Stefan D.
Antwort
von
Stefan D.
vor 7 Jahren
@Dunja Baumgartner
Bei mir hat auch der Google-Übersetzer mitgeholfen.
Greetz
Stefan D.
2