Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Internet problem
vor 3 Monaten
hello can someone help me ? I forgot to topup money so Telekom can take the money automatic from my bank account , i tried to contact someone but nobody speaks english. I have the contract since march and Today i noticed that my internet doesent work anymore. How can i transfer the restant money ? .
195
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 4 Jahren
191
0
3
vor einem Jahr
176
0
3
Gelöst
vor 4 Jahren
866
0
2
NoOneElse
3 Sterne Mitgestalter*in
vor 3 Monaten
May be possible that one of the Teamies can help you.
1
0
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor 3 Monaten
@Pop135pipo Ich habe den Teamie mal einen Wink gegeben.
VG
2
1
Johannes P.
Antwort
von
Chill erst mal
vor 3 Monaten
Hi @Pop135pipo,
I tried to call you, but was obviously not successful. When would be a better timeframe?
Additionally, you can find our banking account here. And please have in mind, that we can only check your account, we will not be able to make it work again without the payment. 🙂
Sincerely,
Johannes
1