Gelöst
Kabel-Fehler (e0)
vor 9 Monaten
Hello Telekom help center,
I am using SPEEDPORT SMART 4 PLUS for my home WI-FI. From the day before yesterday, the internet has not been connected and a yellow blinking light appears in the center of the device. In addition, the display shows the 'Kabel-Fehler(e0)' message.
Could you please let me know how I can fix the error to use my Wi-fi again.
119
0
8
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
3761
0
2
vor 2 Jahren
3098
0
2
Akzeptierte Lösung
Tag_2
akzeptiert von
Louisa G.
vor 9 Monaten
@Timur K.
I received a new cable last week and the internet is now working well.
Thank you for your prompt action and service.
Best regards,
Tag_2
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Tag_2