Kabel-Fehler (e0)

vor 8 Monaten

Hello Telekom help center,

 

I am using SPEEDPORT SMART 4 PLUS for my home WI-FI. From the day before yesterday, the internet has not been connected and a yellow blinking light appears in the center of the device. In addition, the display shows the 'Kabel-Fehler(e0)' message.

 

Could you please let me know how I can fix the error to use my Wi-fi again.

20240422_213802.jpg

95

7

  • 5 Sterne Mitgestalter

    vor 8 Monaten

    @Tag_2 Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
    https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen

    0

  • 1 Sterne Mitglied

    vor 8 Monaten

    @Chill erst mal, Danke für deine Antwort. Ich habe es bereits mit 'Störungshilfe' versucht, aber es hat nicht funktioniert.

    5

    Antwort

    von

    vor 8 Monaten

    @Timur K. 

     

    I received a new cable last week and the internet is now working well. 

     

    Thank you for your prompt action and service.

     

    Best regards, 

    Tag_2

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