Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Kabel-Fehler (e0)
vor 8 Monaten
Hello Telekom help center,
I am using SPEEDPORT SMART 4 PLUS for my home WI-FI. From the day before yesterday, the internet has not been connected and a yellow blinking light appears in the center of the device. In addition, the display shows the 'Kabel-Fehler(e0)' message.
Could you please let me know how I can fix the error to use my Wi-fi again.
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Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor 8 Monaten
@Tag_2 Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
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Tag_2
1 Sterne Mitglied
vor 8 Monaten
@Chill erst mal, Danke für deine Antwort. Ich habe es bereits mit 'Störungshilfe' versucht, aber es hat nicht funktioniert.
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Tag_2
Antwort
von
Tag_2
vor 8 Monaten
@Timur K.
I received a new cable last week and the internet is now working well.
Thank you for your prompt action and service.
Best regards,
Tag_2
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