Gelöst
Kabel-Fehler (e0)
vor einem Jahr
Hello Telekom help center,
I am using SPEEDPORT SMART 4 PLUS for my home WI-FI. From the day before yesterday, the internet has not been connected and a yellow blinking light appears in the center of the device. In addition, the display shows the 'Kabel-Fehler(e0)' message.
Could you please let me know how I can fix the error to use my Wi-fi again.
241
8
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
3880
0
2
vor 2 Jahren
3271
0
2
vor 3 Jahren
1196
0
2
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor einem Jahr
@Timur K.
I received a new cable last week and the internet is now working well.
Thank you for your prompt action and service.
Best regards,
Tag_2
0