Gelöst

Link Master User to Current active contract

vor 4 Jahren

Dear Telekom Community,

I am a new customer with Telekom DSL 100 mbps. The customer number is available in my Profile.
I have logged in with the number and PIN that I have received along the WIFI Router. When I log in I can't change the contact setting neither I can view the Invoice. 
I get below message when I click to view Invoice or Contact settings.
In order to be able to view your landline contact data, please log in with your login data as a master user. 
 
Could you please set my active contract as a master user so that I can see the Invoice and Bank details in case I need to make any changes.
 
In German:
Um Ihre Festnetz Kontaktdaten einsehen zu können, melden Sie sich bitte mit Ihren Anmeldedaten als Masternutzer an.
Please help me to fix this.
 
Thanks & Regards,
Ghosh
 
============================= In german with Translator-================

Liebe Telekom-Gemeinschaft,

Ich bin ein Neukunde mit Telekom DSL 100 mbps. Die Kundennummer finden Sie in meinem Profil.
Ich habe mich mit der Nummer und PIN , die ich über den WIFI-Router erhalten habe, angemeldet. Wenn ich mich einlogge, kann ich weder die Kontakteinstellung ändern noch die Rechnung einsehen. 
Ich erhalte unten Nachricht, wenn ich klicke, um die Rechnungs- oder Kontakteinstellungen anzuzeigen.
Um Ihre Festnetz-Kontaktdaten einsehen zu können, melden Sie sich bitte mit Ihren Login-Daten als Hauptbenutzer an. 

 

Um Ihre Festnetz-Kontaktdaten einsehen zu können, melden Sie sich bitte mit Ihren Anmeldedaten als Masternutzer an.
Bitte helfen Sie mir, dies zu beheben.

Danke und herzliche Grüße,
Ghosh


Übersetzt mit www.DeepL.com/Translator (kostenlose Version)

 

216

5

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 4 Jahren

    Hello @NiranjanGhosh,

    welcome to our community.

    You're right, I checked the master user and it was on the wrong account. I ordered a correction.

    Tomorrow morning you can check if the problem is solved. If not, we have to talk on the phone to compare your login-data.

    Kind regards, Inga Kristina J.

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

Gelöst

in  

260

0

1

Gelöst

vor 5 Jahren

in  

292

0

2

in  

23

0

1

in  

217

0

2