Gelöst
Link Master User to Current active contract
vor 5 Jahren
Dear Telekom Community,
Liebe Telekom-Gemeinschaft,
Ich bin ein Neukunde mit Telekom DSL 100 mbps. Die Kundennummer finden Sie in meinem Profil.
Ich habe mich mit der Nummer und PIN , die ich über den WIFI-Router erhalten habe, angemeldet. Wenn ich mich einlogge, kann ich weder die Kontakteinstellung ändern noch die Rechnung einsehen.
Ich erhalte unten Nachricht, wenn ich klicke, um die Rechnungs- oder Kontakteinstellungen anzuzeigen.
Um Ihre Festnetz-Kontaktdaten einsehen zu können, melden Sie sich bitte mit Ihren Login-Daten als Hauptbenutzer an.
Um Ihre Festnetz-Kontaktdaten einsehen zu können, melden Sie sich bitte mit Ihren Anmeldedaten als Masternutzer an.
Bitte helfen Sie mir, dies zu beheben.
Danke und herzliche Grüße,
Ghosh
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vor 5 Jahren
Die Telekom SmartHome Hotline sollte hier weiterhelfen.
(0800 3301000)
0
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 5 Jahren
welcome to our community.
You're right, I checked the master user and it was on the wrong account. I ordered a correction.
Tomorrow morning you can check if the problem is solved. If not, we have to talk on the phone to compare your login-data.
Kind regards, Inga Kristina J.
0
vor 5 Jahren
did you try it again? Is everything okay now?
I just checked the data, it is correct by now.
Kind regards Inga Kristina J.
1
Antwort
von
vor 5 Jahren
Hallo Kristina,
Thank you. I can see the Invoice now. But there are several Contracts.Could you please check this. I am only using Dsl-100 mpbs with single wifi router.
Rest all should not appear.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 5 Jahren
Hi @NiranjanGhosh,
this is the option for using MagentaSmart Home with your Speedport Smart 3. It's for free, don't worry about the costs.
But you're right, you just need this once and not three times. This was a relic from the two Speedports that were returned. I cancelled two of them.
Kind regards Inga Kristina J.
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Uneingeloggter Nutzer
Frage
von