Gelöst
My Speedpost Router not working
vor 9 Monaten
Hi,
my router has been at the reconnecting status dor almost 2 hours. I wanted to check as suggested by Telekom for the Frimware but without being able to connecting to the WLAN, there’s no way for me to check.
Would aomeone be able to help me check the issue and get it solved?
452
0
4
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 23 Tagen
35
0
2
vor 4 Monaten
29
0
1
vor 3 Jahren
331
0
1
96
0
1
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
vor 9 Monaten
I have tried restarting the router multiple times and nothing works
0
0
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 9 Monaten
Disconnect router 10 min from acdc ( Strom)(electricity)
0
0
vor 9 Monaten
Good evening @Ceci L.
I will gladly help you out.
I don't want to call you unannounced since it is already late.
When can I call you, so I can check the connection?
I look forward to your message.
Kind regards,
Martin Bo.
0
1
Antwort
von
vor 9 Monaten
Hi Martin,
thank you very much.
i have had the issue sorted by myself through the previous provided answer.
It is working fine again now.
Many thanks,
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von