Gelöst
WLAN not working
vor 5 Jahren
I am sorry for English but my German is no good. My WLAN is not working on Speedport 3. Status-white Link-white No WLAN light. Please help, technicians all disconnect when I ask for English. I already power cycled the router.
1588
0
16
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 10 Monaten
63
0
1
vor 2 Jahren
180
0
2
vor 3 Jahren
323
0
1
vor 5 Jahren
158
0
2
Akzeptierte Lösung
UI-Joe
Telekom Experte
akzeptiert von
UI-Joe
vor 5 Jahren
Hello @istalkthedemon ,
if no Internet connection could be established, you have to care about your connection (Cable, access data etc.) It has nothing to do with Wi-Fi or Sleep mode. Expert mode is not needed to establish a connection.
First check the correct connection via cable to the Telekom connection box. Perhaps you have to set the Speedport to factory setting again, the Speedport should then be automatically configured.
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
UI-Joe