Gelöst
Need assistance to cancel contract
vor 5 Jahren
Hello, unfortunately, I can only speak English. I currently have a contract through Telekom for TV & Internet. I'm having to leave the country prematurely due to family circumstances on 26 September. I can provide proof of the move if needed. I need assistance on how to proceed with canceling the services. Thank you in advance for any assistance provided.
599
15
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
353
0
2
vor 4 Jahren
248
0
2
Gelöst
vor 2 Jahren
191
0
2
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 5 Jahren
Hello @c.nichols8806 ,
but only in German:
https://www.telekom.de/hilfe/kuendigung-festnetz/besonderer-grund/umzug-ausland
1
Antwort
von
vor 5 Jahren
@zimso I am looking at my invoice and I don't know where it is located?
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von