Gelöst
No access to the Internet despite a working router and an activated line
vor einem Jahr
Hello everyone,
I got an issue while trying to connect to the wifi after activating my line (DSL router SpeedPort Smart 4 Typ B), it suddenly displayed “please log in” on my smartphone with this message:
"Willkommen! Bitte wenden Sie sich an den Telekommunikationsanbieter Ihrer Wahl. Geben Sie dort die nachfolgend aufgeführte Vorwahl und Leitungs-ID an, um ihren Anschluss ggfs. ohne Technikerbesuch bereitzustellen [...]" (page on anschlussinfo.de). The router has been power cycled, reset and is running fine.
Can you please suggest what should be my next step? My Deutsch is absolutely bad, so I can speak English only. Should I call the hotline? Can anyone provide me please the Phone number of customer service that speaks English?
Thanks in advance!
163
0
9
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
117
0
3
vor 3 Jahren
1323
0
7
vor einem Jahr
157
0
2
Akzeptierte Lösung
Louisa G.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Louisa G.
vor einem Jahr
Hey @Oleksii Chuiev,
thanks again for your time and patience.
I'm glad that everything is finally working.
Best regards
Louisa G.
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Louisa G.