No internet access

vor 4 Jahren

Hello,

my internet is not working since 9th of March. It says no internet access. I sent an email yesterday. Didn't get any reply yet.

 

My router is TP-Link 743C

 

398

6

  • 5 Sterne Mitgestalter

    vor 4 Jahren

    @btanwer and here?

    Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
    https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen

    0

  • 5 Sterne Mitgestalter

    vor 4 Jahren

    Hallo @btanwer ,

    mein Englisch ist zu schlecht, deshalb schreibe ich in deutsch.

    Ist "TP-Link 743C" die richtige Bezeichnung? Ich kann keinen Router mit diesem Namen finden.

    Hat der Internet-Zugang schon mal funktioniert?

    3

    Antwort

    von

    vor 4 Jahren

    @btanwer , i think, "TP-Link_743C" is the name of your WiFi (or called " SSID ") .

    The model name ist Archer vr600v

    The router is kompatible with line speeds up to 100Mbit/s.

    What is the result of the "onlline Störungsmeldung" the link from @Chill erst mal above?

  • Telekom hilft Team

    vor 4 Jahren

    Hello @btanwer

    Could you figure out what the problem was? Did you restart your Router once? Are you able to connect the internet via LAN (cable)? Or is your whole internet not working?

    Regards
    Karsten L.

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

vor 2 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

370

0

2

Gelöst

1 Sterne Mitglied

in  

1560

0

3

1 Sterne Mitglied

in  

166

0

1

1 Sterne Mitglied

in  

244

0

2

1 Sterne Mitglied

in  

93

0

2