Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Not internet access / english speaking
vor 4 Jahren
Hello, My line was activated yesterday. I got my FRITZBOX 7530 a few hours later. When I setup the modem, I get a flashing DSL light. When I run the diagnostic tests, it says its good for 200 meters, but cannot see further than that. I have entered in the access number, password, connection identification, shared user number manually, but still no internet. Thank you for any help.
244
0
4
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Jahr
215
0
4
vor 3 Jahren
467
0
4
Gelöst
317
0
17
vor 2 Jahren
132
0
1
KarstenS5
5 Sterne Mitgestalter*in
vor 4 Jahren
Let the Computer try its luck: https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen?samChecked=true (Störung beheben oder melden).
0
2
Ältere Kommentare anzeigen
James.r.godfrey21
Antwort
von
KarstenS5
vor 4 Jahren
Then I enter the customer number and it doesn't recognize it.
0
Karsten L.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
I'm sorry for the late reply. Did you already solve the problem? Otherwise, I'll do that for you. Just give me a short text here.
Regards
Karsten L.
0
0