Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
No internet connection
vor 3 Jahren
Hello Telekom,
It’s been two days my home Internet connection is not working at all. Can you please help me out to resolve this issue? I can share my WiFi router details if you need.
Thanks & Regards
Mohit.
2108
0
11
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 7 Monaten
83
0
1
vor 3 Jahren
227
0
2
vor 2 Jahren
118
0
1
vor 3 Jahren
332
0
2
lejupp
5 Sterne Mitgestalter
vor 3 Jahren
You can run a quick check on your connection here. If the check fails, you can also report an issue online via the site. Unfortunately, it's German language only, however it is quite simple and straight forward.
Please post here if you have any difficulties with the process, I will then highlight this thread to the support team.
0
10
Ältere Kommentare anzeigen
MJ22
Antwort
von
lejupp
vor 3 Jahren
Hello,
The issue has been resolved. I had to change my DSL cable. I appreciate all your help and support. Thank you and have a nice day.!!
Regards
Mohit.
2