No internet connection
vor 8 Monaten
Hello Team, I have problem with my WLAN (Speedport Smart 4 typ B) connection. Speedport.ip is saying everything is fine. But there is no internet connection in phone or laptop. I don’t know how can I solve this issue. Could you please help me? Please find the attached screenshot.
86
0
2
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
118
0
1
Marius AD
vor 8 Monaten
One Thread is enough.
https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Internet-is-active-in-telekom-router-login-but-no-internet/td-p/6779161
0
1
Sören G.
Telekom hilft Team
Antwort
von
Marius AD
vor 8 Monaten
@Dinesh let's focus on your first thread. The one @Marius AD linked.
Best regards
Sören
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Marius AD
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Dinesh