Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
No internet
vor 7 Jahren
My internet continues to go out., on a daily basis now. I unplug the power to reset it several times and it still does not connect even though all the lights on the speedport are on. Oftentimes the telefonie light will be off. Goes out all of a sudden. I do not have time to be on hold for an hour to get hung up on. How do I fix this problem please.
1555
0
32
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
370
0
2
vor 3 Jahren
187
0
2
vor 2 Jahren
241
0
2
vor 6 Jahren
163
0
3
Akzeptierte Lösung
Jürgen Wo.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Jürgen Wo.
vor 7 Jahren
tomorrow friday 2nd of March we sent a Technician in the time from 15 to 19 o'clock to check the dsl line.
With regards
Jürgen Wo.
0
29
Ältere Kommentare anzeigen
Bernd M.
Antwort
von
Jürgen Wo.
vor 7 Jahren
I am just trying to collect some information my colleagues will need to start an in-depth analysis.
I already opened another ticket and send it to our technical department. They will call you on the mobile number you handed in.
Regards,
Bernd M.
0