Gelöst

No internet

vor 7 Jahren

My internet continues to go out., on a daily basis now. I unplug the power to reset it several times and it still does not connect even though all the lights on the speedport are on. Oftentimes the telefonie light will be off. Goes out all of a sudden. I do not have time to be on hold for an hour to get hung up on. How do I fix this problem please.

1555

32

  • Akzeptierte Lösung

    Telekom hilft Team

    akzeptiert von

    vor 7 Jahren

    Helo @dpegues

    tomorrow friday 2nd of March we sent a Technician in the time from 15 to 19 o'clock to check the dsl line.

    With regards

    Jürgen Wo.

    29

    Antwort

    von

    vor 7 Jahren

    Hello @dpegues,

    I am just trying to collect some information my colleagues will need to start an in-depth analysis.

    I already opened another ticket and send it to our technical department. They will call you on the mobile number you handed in.

    Regards,
    Bernd M.



Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

vor 2 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

370

0

2

vor 3 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

187

0

2

vor 2 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

241

0

2

vor 6 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

163

0

3

Gelöst

vor 6 Jahren

1 Sterne Mitglied

in  

583

0

2