Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
No internet
vor 3 Jahren
Dear Sirs, Good evening!
Today we had a visit of your technician (from Telekom) and expected to use wlan internet in the evening.
Please check why there is no internet.
In Router it is written:
DSL fehler (e1.3)
Looking forward to your propmt reply.
Thank you.
Best regards,
187
0
4
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
370
0
2
vor 2 Jahren
241
0
2
vor 6 Jahren
163
0
3
muc80337_2
Community Guide
vor 3 Jahren
This is primarily a customer-to-customer forum.
For a quick solution better call the hotline, rather than to typically wait hours or days until a Telekom Teamie will show up.
What is your router model?
1
0
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor 3 Jahren
@autumn7531
Which LEDs light up on the router? According to the measurement, your line is perfect
0
2
Ältere Kommentare anzeigen
Anna J.
Antwort
von
Chill erst mal
vor 3 Jahren
welcome to our community!
I just answered the private message you sent me, would you mind having a look over there?
Best wishes
Anna J.
0