Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Order confirmation email not received
vor 3 Jahren
Hello Telekom,
I applied for an Internet/landline contract on 27.05.2022. Since that day I didn't receive new information about it: I don't when the router is going to arrive and when the technician can configure the connection.
I try to track the order, but my contract number only have 9 number instead of 10. So, I need help with this problem. I work from home so this is really a hard situation for me.
Thanks!
675
0
11
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
164
0
4
vor 4 Jahren
1670
0
5
911
0
1
Akzeptierte Lösung
Malte M.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Malte M.
vor 3 Jahren
@jcutillas,
thank you for the pleasant call. I'm glad that we could solve your request.
As discussed via phone I'm going to contact you on the the 1st of July again.
Have a nice evening.
Kind regards
Malte M.
0
0