Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Port forwarding not working
vor 2 Jahren
Hi, I am trying to forward ports form my router "speedport 3" and I am failing. Can someone help me with this?
1078
0
9
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
178
0
2
vor 3 Jahren
323
0
1
vor 5 Jahren
158
0
2
PaulSerban0001
1 Sterne Mitglied
vor 2 Jahren
I am trying to open the following ports: 80, 443, 2106, 7777, 3306. I did everything correctly and only ports 80 and 3306 opened. The other ports ware left closed and not listening. To be more specific I am tyring to forward this specific ports, can anyone help me please?
0
8
Ältere Kommentare anzeigen
mboettcher
Antwort
von
PaulSerban0001
vor 2 Jahren
As far as I know there is no forced disconnect of the Internet by Telekom but a maximum of 180 days with the same IP. You can check if „Datenschutz“ is activated in your Speedport. In case it is you may try if deactivate it will help. In my FRITZ!Box there is an option to hold internet connection.
0