Router not received for new internet
vor 4 Stunden
We signed up to Telekom in November for internet and have an appointment with a technician on 29th December, but we have not received a router or any communication about it being sent. Will this be a problem for our appointment?
30
0
7
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 5 Jahren
370
0
2
vor 4 Jahren
192
0
4
vor 3 Jahren
143
0
1
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.

vor 3 Stunden
Wurde ein Router mitbestellt,
oder nur ein DSL- / GF- Anschluß beauftragt?
0
vor 3 Stunden
@Njsw to activate it wouldn't be a problem. But it's very unusal that you didn't receive the router until now.
Kind Regards Wiebke
5
von
vor 2 Stunden
I've tried to get an answer for the status of my router but I can find no information (unfortunately don't speak German so can't call hotline) I haven't received a tracking number or SMS. Is there any way you can help.
von
vor 2 Stunden
I've tried to get an answer for the status of my router but I can find no information (unfortunately don't speak German so can't call hotline) I haven't received a tracking number or SMS. Is there any way you can help.
@Wiebke S.
Uneingeloggter Nutzer
von
Uneingeloggter Nutzer
von