Slow internet connection
6 years ago
Liebe Community-Mitglieder,
Da 3 bis 4 Wochen ineternect Verbindung zu Hause ist zu langsam und ich habe versucht,
über den Kundenservice zu chatten, aber die Reaktion war sehr schlecht.
Scheint, dass das Kundenservice-Team kein Interesse zeigt, das Problem zu verstehen.
Ich hatte im letzten Monat fast 10 Monate und 1 Jahr Schwierigkeiten.
Wie kann ich die Telekom am besten kontaktieren, um das Problem zu verstehen?
554
11
This could help you too
5 years ago
490
0
4
174
0
3
Solved
1313
0
3
6 years ago
Du schreibst weder was für einen Tarif du hast, nicht welche Endgeräte, noch was effektiv bei dir Ankommt.
Daher wird es schwer dir was zu raten.
1
Answer
from
6 years ago
Aber in so einem Fall findest du mit meiner Nummer in deiner Datenbank.
Unlogged in user
Answer
from
6 years ago
@AL223Ich kann mir die Leitung mal ansehen.
schau mal deine PN an, Brief oben rechts!
Gruß Andi
0
5 years ago
1
Answer
from
5 years ago
This is very bad to ask me to check LAN when I have taken WLAN connection. I cannot buy the new setup box for LAN connection .
Very very bad customer service. I even could not open vedios from Youtube some times,
Unlogged in user
Answer
from
5 years ago
Still its slow at home and I dont know why this is happening to me at my house.
Very bad customer service and bad internet provider.
5
Answer
from
5 years ago
Answer
from
5 years ago
Hallo Martin,
You can close resuest as I made decision alread to change to other provider .
Regards
AL223
Answer
from
5 years ago
Unlogged in user
Answer
from
Unlogged in user
Ask
from