Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Speedport Smart 3 Status light is ON, no internet
vor 4 Jahren
Hey. Apologize for not speaking German. I have a problem for few hours already.
Router Speedport Smart 3 - only two lights ON - Status and WLAN. And there is no internet.
I restarted the router and reset it,but no result.
The diagnosis app on telekom.de is crashing. It says that the router is offline and the cables look to be ok. I have checked the cables - they are ok. When starting to restart the line during the diagnosis, the all process crashed few times due to error 503 (if i am not mistaken). Please help!
1447
0
7
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
298
0
2
157
4
2
vor 3 Jahren
421
0
1
629
2
1
105
0
1
Chill erst mal
5 Sterne Mitgestalter
vor 4 Jahren
@IonN Hier Kannst Deine Leitung mal Vorprüfen und auch eine Meldung absetzen
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
0
1
IonN
Antwort
von
Chill erst mal
vor 4 Jahren
Thank you so much for your answer. I tried to use this fault report from the link you have sent, but there are problems with their diagnosis as it crashes even if I follow all instructions. I am working from home and I lost few hours of work today. This is really critical for me. I will try to reach the repair team.
0
Malte M.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
I'm going to take a closer look to your landline. When are you available for a call?
Kind Regards
Malte M.
0
3
Ältere Kommentare anzeigen
IonN
Antwort
von
Malte M.
vor 4 Jahren
0
Sören G.
Telekom hilft Team
vor 4 Jahren
according to the ticket system your ticket was closed. Is the issue still current? Kind regards Sören G.
0
0