We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Telecom and Utiq powered technology on this website for digital marketing By consenting, you let Utiq SA/NV and your telecom operator activate the Utiq technology for this website. Utiq will first check if it’s available to you using your IP address. If yes, Utiq will share your IP address with your operator which will create an identifier for Utiq using the IP and an account reference such as your mobile number. We (Telekom Deutschland GmbH) will use the Utiq technology to recognise you and collect insights about your navigation across this and any of our other websites (only those where you also activated the Utiq technology). This is to perform our digital marketing activities listed above, depending on the consents you give us for this. You can withdraw your consent to the use of Utiq technology at any time using Utiq’s privacy portal (“consenthub”) or via "Manage Utiq" at the bottom of this site (for this website only). For more, see Utiq's Privacy Statement.
Marcel2605
vor 3 Jahren
Hallo @Swetlana Schmidt
Was kommt dabei raus?:
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen
Wurde die Leitungsprüfung schon durchgespielt?
https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen/leitungspruefung
Hast du schon die Störung gemeldet? 0800 330 1000
10
1
Swetlana Schmidt
Antwort
von
Marcel2605
vor 3 Jahren
Bei der Überprüfung kann ich mich nicht anmelden.
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Marcel2605
Peuki
vor 3 Jahren
Hallo @Swetlana Schmidt,
Unser Router stürzt immer zu ab. Es hilft nur ein Reset und dann später stürzt er wieder ab.
Unser Router stürzt immer zu ab. Es hilft nur ein Reset und dann später stürzt er wieder ab.
willkommen in der Community - um das einmal einzugrenzen:
VG
Peuki
8
13
Ältere Kommentare anzeigen
Swetlana Schmidt
Antwort
von
Peuki
vor 3 Jahren
Ok danke
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Peuki
Ingo F.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
ist es denn weiterhin zu Abbrüchen gekommen oder ist die Leitung wieder stabil?
Gruß
Ingo F.
4
2
Ältere Kommentare anzeigen
Ludwig II
Antwort
von
Ingo F.
vor 3 Jahren
@Swetlana Schmidt
Dann über Alternativen zu Powerline nachdenken.
Die beste Lösung ist eine LAN-Verkabelung, falls nicht möglich Mesh-WLAN.
2
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Ingo F.
Christina P.
Community Manager*in
vor 3 Jahren
Vielen Dank für das sehr nette Gespräch @Swetlana Schmidt.

Schön, dass wir das klären konnten.
Hier findest du auch die Angebote zu eurem Tarif.
Die schnellere Geschwindigkeit ist ebenfalls vorhanden.
Über eine kurze Mitteilung würde ich mich freuen.
Vielen Dank im Voraus & liebe Grüße
Christina P.
1
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Christina P.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Swetlana Schmidt