ständige Internetunterbrechungen Fehlercode R006-1
4 years ago
Hallo zusammen, also habe ich den ganzen Tag über ständige Internetunterbrechungen. Ich habe dieses Problem mehrmals per Online-Ticket gemeldet und nach einer Woche oder so sagen sie nur, dass es behoben ist, aber das ist es nicht.
diese Lösungen wurden gemacht:
Natürlich den Router neu gestartet
neuen Router bestellt
Die automatische Ferndiagnose/Reperatur des Anschlusses über die Telekomwebsite
Speedport_Smart_4_2022-02-01_SystemMessages.txt
1306
0
19
This could help you too
5 years ago
275
0
1
3 years ago
250
0
1
5 years ago
661
0
2
1 year ago
258
0
2
6 years ago
445
0
3
Popular tags last 7 days
You might also be interested in
Request purchasing advice
Fill out our online contact form quickly and easily so that we can advise you personally in a timely manner.
View offers
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
4 years ago
Hallo @VladislavM
Um helfen zu können, benötigen wir noch einige Informationen:
0
18
from
4 years ago
0
from
4 years ago
@VladislavM,
thank you for the call.
Like discussed, the next appointment will be tomorrow between 9am and 1pm.
If it doesn't change anything, please make sure to contact us again.
Kind regards
Nico B.
0
from
4 years ago
Hi,
So it is happening again after around one week internet disappearing for not reason. Was working perfectly but sadly it is back again.
0
Unlogged in user
from
Unlogged in user
from