Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Telekom not contacting my mobile for relocation
vor 3 Jahren
Hello, I've contacted Telekom 3 times to discuss my relocation. Every time I get a message to my voice mail to my mobile number, but the phone never rings and I don't even see it as a missed call, and there is no method for me to communicate via email. Would be great if any Telekom agent viewing this post can contact me via call (the details mentioned in my profile.)
Thanks!
417
0
7
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
208
0
2
vor 2 Jahren
268
0
1
vor einem Jahr
122
0
4
Akzeptierte Lösung
Sven Ö.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
dayashankarg
vor 3 Jahren
Kind regards Sven Ö.
6
4
Ältere Kommentare anzeigen
dayashankarg
Antwort
von
Sven Ö.
vor 3 Jahren
Thanks @Inga Kristina J.
2
Marlise
5 Sterne Mitgestalterin
vor 3 Jahren
Hallo @dayashankarg ,
welcome to our community. Prior to be contacted by a Telekom member please check the following:
Is your firmware up to date?
Take off the batteries of the phone and insert them again
Remove the plug and re-connect it.
Should you use a Speedphone, it may have a defect. In this case please contact V-Tech (manufacturer):
"Die VTech-Service-Hotline erreichen Sie Mo. - Sa. von 8:00 - 20:00 Uhr unter der Rufnummer 01805 53 90 90.
Der Verbindungspreis beträgt 14 Cent/Min. aus dem Festnetz, max. 42 Cent/Min. aus dem Mobilfunknetz.
vtechservice@ingrammicro.com."
Hope, you are successful,
Marlise
1
0
Sven Ö.
Telekom hilft Team
vor 3 Jahren
As discussed, I'll call you again on Tuesday. Have a great day.
Kind regards Sven Ö.
2
0