Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Termination of DSL contract
vor 5 Jahren
Hi,
I would like to cancel my DSL contract, as i moved to studierendenwerk and my contract is upto 27.11.2021 and I already sent back the router. But the amount is still debited from my account and i also attaching my DSL contract
Any suggestions would be helpful
Thanks and regards
Nikhil
975
0
25
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
101
0
1
311
0
4
Gelöst
vor 3 Jahren
1019
0
7
vor 3 Jahren
466
0
3
Akzeptierte Lösung
Inga Kristina J.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Inga Kristina J.
vor 4 Jahren
thank you very much. I already answered by email.
I cancelled the contract to tomorrow now. Please don't be alarmed if you get an invoice for the whole month of July tomorrow. This was already in the sending process. We won't debit the amount from your bank account.
Kind regards Inga Kristina J.
0
7
Ältere Kommentare anzeigen
Anna J.
Antwort
von
Inga Kristina J.
vor 4 Jahren
sorry for my late response!
Were you able to manage your termination of contract already, or would you still like assistance?
Kind regards
Anna Si.
0