Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Two invoices for a month
vor einem Jahr
Hello,
I have got two invoices for this month due to which two deductions. I didnt understand this second invoice for extra charges. Can someone explain to me?
Regards,
Nanda K S
132
0
8
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
304
0
3
Gelöst
vor 2 Jahren
808
0
1
Gelöst
vor 4 Jahren
676
0
2
Gelöst
223
0
2
vor 3 Jahren
303
0
2
→мαтαıмακı←Kein Bock mehr
5 Sterne Mitgestalter*in
vor einem Jahr
Hi @Nanda1
Could it be that you have a new connection?
Take a look at the billing times and what is recorded as costs.
0
6
Ältere Kommentare anzeigen
Sven Ö.
Antwort
von
→мαтαıмακı←Kein Bock mehr
vor einem Jahr
Hey @Nanda1 , I'm sorry, I thought we were talking about the landline contract. In this case I made a refund for the paid amount and cash it out on your bank account.
Kind regards Sven Ö.
0
muc80337_2
Community Guide
vor einem Jahr
Without further hints on the text one can read in the two different invoices support/explanation in the forum will be limited to a Telekom Teamie who can have a look in your customer data, probably showing up one of these days.
0
0