Gelöst

WLAN wird auf Geräten nicht mehr angezeigt.

vor 7 Monaten

Hallo Fröhlich 

Ich habe ein Problem und zwar wird bei meinem Speedport2 das WLAN nicht mehr auf Geräten angezeigt. Mehrfache Diagnosedurchläufe und Neustarts haben nicht funktioniert. Auch in der Magenta App steht, dass der Router nicht erreichbar ist. 
Eventuell kann mir ja einer von euch hilfreiche Tipps geben. 

251

11

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 7 Monaten

    Mal Router 15 min vom strom trennen..

    Von wann ist er denn..

    Gemietet oder gekauft ?

     

    Geht es mit LAN Kabel ?

    1

    Antwort

    von

    vor 7 Monaten

    Okay das mit den 15min werde ich versuchen! 
    der Router ist schon alt. Ich glaube wir haben ihn 2020 gekauft. 
    Es ist übrigens doch der Speedport 3 

    lan habe ich noch nicht ausprobiert. Wir haben kein Kabel dafür 😅

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 7 Monaten

    Update!!

     

    Ich hatte den Router die 15min vom Strom genommen und danach ging es wie durch ein Wunder wieder! 

    Danke für eure Hilfe!

    0

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

4342

0

3

in  

48308

0

9

Gelöst

in  

453

0

3

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.