Gelöst

Zyxel Speedlink 5501 - Upstream deutlich zu niedrig

vor 6 Jahren

Hey,

seit 3-4 Tagen bekomme ich leider keinerlei Leistung mehr von meinem Anschluss...

Mein Ping ist meistens bei bis zu 800 und geht auch maximal bis 300 runter..

 

Habe einen Zyxel Speedlink 5501 mit der Firmware 4.38.2.12.01 & den Magenta Zuhause M Vertrag.

 

Im Anfang zeig ich mal kurz, was mich ein bisschen stört...

 

Liebe Grüße!

ghf.PNG

389

14

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren

    warum wartest du damit 4 Tage? 

    Melde direkt eine Störung. 

    Man schnellsten online www.telekom.de/stoerung 

    1

    Antwort

    von

    vor 6 Jahren

    Herzlich willkommen @Jupp9661

     

    entweder telefonisch Störung melden 0800 3301000 oder online Hilfe nutzen https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen?samChecked=true

     

    Viele Grüße 

     

    @Kugic Dein Link funktioniert leider nicht (mehr) 3FB3802F-38C2-4615-8A8A-9D158E2398A4.jpeg

     

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren

    Herzlich willkommen @Jupp9661

     

    entweder telefonisch Störung melden 0800 3301000 oder online Hilfe nutzen https://www.telekom.de/hilfe/hilfe-bei-stoerungen?samChecked=true

     

    Viele Grüße 

     

    @Kugic Dein Link funktioniert leider nicht (mehr) 3FB3802F-38C2-4615-8A8A-9D158E2398A4.jpeg

     

    0

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren


    @dunikohler  schrieb:

    @Axel K. der Link von @Kugic funktioniert aber nicht Fehlerseite siehe Foto und trotzdem als Lösung markiert ? 🤔


    Der Link als Solches funktioniert schon, allerdings hat Kugic versehentlich in der URL ein Leerzeichen reingeknallt.

    Daraus ergibt sich dann ein falscher Link.

    www.telekom.de/stoerung%A0 

    (Ist mir auch schon ein paar Mal passiert, habe es aber immer rechtzeitig bemerkt.)

     

    http://www.telekom.de/stoerung

    0

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 6 Jahren

    Störung wurde gestern nacht noch gemeldet,

    habe eben einen Anruf bekommen & der Techniker kommt heute bis 14 Uhr.

    Liebe Grüße & Guten Rutsch

    0

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.