Geben mir bitte QR-code von mein neues eSIM
vor 3 Jahren
ich habe ein eSIM gemacht, aber kann ich QR-code nicht bekommen, weil mein SIM mehr nich arbeiten.
Schicken mir bitte mein eSIM zu meiner E-Mail
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vor 3 Jahren
Hallo @D3NMOH
eSim sieht man im Kundencenter.
Ausnahme:
Sind sie Neukunde dann nur per Post.
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vor 3 Jahren
@Gelöschter Nutzer
Ich denke mal weniger Neukunde, weil:
weil mein SIM mehr nich arbeiten.
Da @D3NMOH offensichtlich nicht unbedingt aus dem deutschprachigem Raum zu sein scheint, halte ich es für angebracht, hier zur Problemlösung die Teamis (mit Hinweis auf ggf. Fremdsprache) ranzuziehen ...
Profil ist ja bereits befüllt...
@D3NMOH
Please have the last 6 digits of your IBAN number ready for legitimation.
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Antwort
von
vor 3 Jahren
where should I write this digits?
in my profile I've already written.
Antwort
von
vor 3 Jahren
@D3NMOH
Please wait for a member of the Telekom team to get back to you 📞 📧 ...
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
vor 3 Jahren
Good morning @D3NMOH,
I was just going to send you an SMS for identification, but the second number in your profile is not yet active. A change to the eSIM is only possible after activation. Unfortunately, I cannot offer this activation here. When should the tariff actually start? Or is it the phone number for the prepaid tariff that starts with 0175?
Kind regards
Diandra S.
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Antwort
von
vor 3 Jahren
@Diandra S. @can I just recieve my existing eSIM via e-mail?
I can't recieve sms-code to make new eSIM profile because this physical SIM doesn't works anymore (from moment when I have created eSIM). and I can't send qr-code of existing eSIM via email myself because of this.
or I have incorrectly understood you?
Antwort
von
vor 3 Jahren
@D3NMOH Have you restarted your phone yet? In your case, the profile cannot be sent via e-mail, but only by post. This is precisely because the physical SIM is now inactive. Kind regards, Diandra S.
Antwort
von
vor 3 Jahren
@Diandra S. ok, thank you. will wait for QR via physical post
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von