Gelöst
How long does it take to receive a final invoice after contract cancellation?
vor einem Jahr
I canceled a mobile phone contract on January 9th with a termination date of 09.02.24.
On 9.02.24, I received a bill for the period 01.01.24-31.01.24, and I still haven't received any bills for the period from 31.01.24 to the end of the contract (09.02.24). Is it normal to wait for the final invoice for a long time, or does it mean that there is a problem?
Thank you!
88
0
4
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten (4)
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Alle
Alle
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
225
0
2
vor 3 Jahren
261
0
3
vor 3 Jahren
83
0
1
vor 11 Monaten
212
0
4
vor 2 Jahren
202
0
2
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Mobilfunk-Angebote.
Akzeptierte Lösung
Carolin L.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Carolin L.
vor einem Jahr
Thank you for your message, @CREAMFULL.
In the mobile phone sector, our bills are always written retrospectively. This means that in January you received the bill for December. In February, you will receive the bill for January and in March, you will then receive the final bill (pro rata) for February. Then all bills are paid.
Kind regards
Carolin L.
1
0