Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
How long does it take to receive a final invoice after contract cancellation?
vor 10 Monaten
I canceled a mobile phone contract on January 9th with a termination date of 09.02.24.
On 9.02.24, I received a bill for the period 01.01.24-31.01.24, and I still haven't received any bills for the period from 31.01.24 to the end of the contract (09.02.24). Is it normal to wait for the final invoice for a long time, or does it mean that there is a problem?
Thank you!
84
0
3
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
Gelöst
vor 3 Jahren
259
0
3
Gelöst
223
0
2
vor 2 Jahren
81
0
1
vor einem Jahr
176
0
2
vor 2 Jahren
313
0
2
wolliballa
5 Sterne Mitgestalter
vor 10 Monaten
@CREAMFULL It might indeed take 2-3 months until all processes have Run through.....
2
2
Ältere Kommentare anzeigen
CREAMFULL
Antwort
von
wolliballa
vor 10 Monaten
Thank you!!!☺️
0