Gelöst
No information on SIM order
vor 8 Monaten
Good afternoon everyone
I recently moved to Germany and needed a SIM. I went with Telekom and got myself the MagentaMobil S Young. I decided to order it online expecting it to take a few days to arrive. Its been 10 days since I have verified myself online and I still haven't received anything. I desperately need this SIM and was hoping if I could check up on the progress of the order? I would call but I am still busy learning German and cannot have a competent conversation yet. Any advice or ways to move forward?
Kind Regards
Joshua
43
0
18
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 8 Monaten
54
0
1
vor 4 Monaten
43
0
1
vor 4 Jahren
322
0
1
vor 5 Tagen
33
0
2
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Mobilfunk-Angebote.

Akzeptierte Lösung
akzeptiert von
vor 8 Monaten
This can be closed if possible, my issue has been resolved :)
0