Online Order for a SIM
vor 22 Stunden
I ordered a SIM online as part of the 30 Year Celebrations… and despite doing the online ident, my order status shows nothing. I have received order confirmation emails etc. but nothing has happened so far even after a week.
Hinweis:
Dieser Beitrag wurde von Waage1969 am 23.06.2025 14:06.
22
3
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Jahr
125
0
1
214
0
14
vor 4 Jahren
1688
0
5
vor 2 Jahren
981
0
2
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Mobilfunk-Angebote.
vor 20 Stunden
Thank you so much for your message, @OsamaShaukat24 .
I’m very happy that you want to sign the new contract with us. I’d be glad to review your order in detail. Unfortunately, I wasn’t able to reach you by phone just now. When would be a good time for a callback? I’m looking forward to hearing from you. :-)
Kind regards
Caro
2
Antwort
von
vor 14 Stunden
Hello Carolin,
Thank you from your promptness. I am porting my number +49-152-125-80911 from Lyca Mobile to Telekom which is why I had ordered the prepaid SIM. My Lyca eSIM has malfunctioned hence the move to Telekom. Currently, I am using a UK SIM +44 7413 217608 so I can talk on that number. Else, I can be found on WhatsApp at +92-345-3114334 or my email osamashaukat@gmail.com
Antwort
von
vor 3 Stunden
My order number is 6467253766
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von