Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Support for Vodafone to Telekom Number Porting
vor 2 Jahren
Hi team,
I need support with regards to my prepaid online sim purchase. As part of purchase, I have opted for mobile porting.
Last week got feedback from telekom that vodafone not set the opt-in so they can't issue SIM. However, today i got confirmation from Vodafone that Opt-In is already set.
Can you please help with the next steps. It seems calling customer care is bit of a challenge with limited/no German language skills.
Kind regards,
Suresh Goli
431
0
2
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
337
0
4
vor 2 Jahren
1331
0
1
vor 3 Jahren
1248
2
2
vor einem Jahr
79
0
1
Akzeptierte Lösung
Carolin L.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Carolin L.
vor 2 Jahren
Thank you for your message, @Suresh Goli.
Please don't worry everything is fine and of course we will port your number.
That sometimes happens.
I apologize that you didn't get such good support in English.
Kind regards
Carolin L.
1
0