Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
Who can help me to correct my customer information?
vor 2 Jahren
Hello all,
I had bought a prepaid mobile SIM card in Deutche Telekom business hall, a DT employee inputted my information into DT customer database.
The problem is he made mistake, the province in my passport is inputted as my first name.
This mistake cannot be correct after visited DT business hall for two times.
Could you tell me how to correct my customer information in DT customer database?
Thank you very much.
Best regards,
Qian
754
0
11
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 2 Jahren
834
0
1
90
0
3
Gelöst
1727
0
4
431
0
2
Akzeptierte Lösung
Martin Bo.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
y2021
vor 2 Jahren
Thanks for the nice conversation @y2021.
As discussed, please provide me a document where you prove your identity via our form here: https://www.telekom.de/kontakt/e-mail-kontakt/telekom-hilft-kontaktformular?samChecked=true
Please let me know, as soon as you have sent me the document, so I can take the necessary steps.
I look forward to your message.
Kind regards,
Martin Bo.
2
1
y2021
Antwort
von
Martin Bo.
vor 2 Jahren
@Martin Bo. @Sarah D. @Malte M.
Thank you for all your help, the customer information is corrected.
Best regards,
Qian
0