We use cookies and similar technologies (including
) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.
By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.
Find more information in the Privacy Policy and Partner List.
Use of Utiq technology powered by your telecom operator
We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).
The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.
It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).
The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:
- on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
- on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.
By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.
You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.
renner281064
5 years ago
@tom117
Hallo,
herzlich willkommen in der Telekom Kunden helfen Kunden Community.
Bitte hinterlege in deinem Profil deine Kontaktdaten damit dir jemand vom @Telekom hilft Team weiterhelfen kann. Hier im Forum ist man anonym unterwegs.
https://telekomhilft.telekom.de/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:telekom-custom-user-profile-userdata
Aus Datenschutzgründen können die Daten nur von dir, den Teamies und sonst von niemanden anderes eingesehen werden.
Wenn du dein Profil befüllt hast, gib hier kurz Bescheid.
Gruß
renner281064
2
2
tom117
Answer
from
renner281064
5 years ago
Erledigt.
Gruß tom117
0
tom117
Answer
from
renner281064
5 years ago
Gruß tom 117
0
Unlogged in user
Answer
from
renner281064
Heike B.
Telekom hilft Team
5 years ago
willkommen bei uns. Gerne sorge ich dafür, da meine Kollegen den Film für sie löschen. Dafür benötige ich einmal den Namen des Films.
Wann können wir da einmal kurz telefonieren?
Viele Grüße
Heike B.
0
1
tom117
Answer
from
Heike B.
5 years ago
Hallo,
gerne heute im Laufe des Tages.
Gruß tom117
0
Unlogged in user
Answer
from
Heike B.
Heike B.
Telekom hilft Team
5 years ago
leider konnte ich gerade nur die Mailbox erreichen? Wann darf ich es nochmals probieren?
Viele Grüße
Heike B.
0
2
zimso
Answer
from
Heike B.
5 years ago
Hallo @tom117 ,
ergänzend zu @Heike B. , falls Sie sich nicht beide zusammentelefonieren, können Sie den Filmnamen auch hier in Ihrem Profil unter „weitere Informationen“ hinterlegen:
https://telekomhilft.telekom.de/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:telekom-custom-user-profile-userdata
Danach dann gerne hier eine Erledigung hinterlassen.
0
tom117
Answer
from
Heike B.
5 years ago
Hallo,
habe den Titel des Films in weitere Informationen eingetragen.
Gruß tom117
0
Unlogged in user
Answer
from
Heike B.
Nicole G.
Telekom hilft Team
5 years ago
zu Legitimationszwecken ist ein kurzes Telefonat unerlässlich. Die im Profil hinterlegte Kundennummer ist nicht die für den Festnetzanschluss, es wäre daher klasse, wenn Sie zum Telefonat die richtige Kundennummer parat haben. Wann passt denn ein Gespräch am besten?
Liebe Grüße
Nicole G.
0
2
tom117
Answer
from
Nicole G.
5 years ago
Ich könnte jetzt. Wenn das zu spät ist dann bitte morgen Vormittag noch mal versuchen.
0
zimso
Answer
from
Nicole G.
5 years ago
Hallo @Heike B. & @Nicole G. ,
@tom117 würde sich über einen Rückruf vom Team freuen...
0
Unlogged in user
Answer
from
Nicole G.
Jürgen Wo.
Telekom hilft Team
5 years ago
vielen Dank für das nette Gespräch. Film wird wie gewünscht gelöscht. Geben wir weiter.
Gruß
Jürgen Wo.
0
0
Unlogged in user
Ask
from
tom117