Magenta TV Stick sendet kein Signal an HDMI

3 years ago

Hallo,

habe gestern erfolgreich einen Magenta TV stick auf einem Fernseher installiert. Der zweite Stick zeigt kein Signal auf HDMI , weder auf dem TV noch am PC. Ister defekt?

1515

3

  • Accepted Solution

    accepted by

    3 years ago

    Frohes Neues! Hatte ich alles probiert, aber er funktionierte nicht. Habe innerhalb 24 Stunden Ersatz bekommen und der Stick funktioniert. Vielen Dank für Eure Antworten!

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • Unlogged in user

    Answer

    from

  • 3 years ago

    Conny284

    Der zweite Stick zeigt kein Signal auf HDMI , weder auf dem TV noch am PC. Ister defekt?

    Der zweite Stick zeigt kein Signal auf HDMI , weder auf dem TV noch am PC. Ister defekt?
    Conny284
    Der zweite Stick zeigt kein Signal auf HDMI , weder auf dem TV noch am PC. Ister defekt?

    Hallo @Conny284 

     

    hast du mal einen anderen HDMI Eingang am TV gestestet?

    oder die Sticks getauscht? es scheint ja als ob du zwei TV Geräte hast.

    am PC hast du sicherlich nur einen HDMI Ausgang, da kann es nicht funktionieren. 

    0

    Unlogged in user

    Answer

    from

Unlogged in user

Answer

from

This could help you too

in  

313

0

3

Solved

in  

1883

0

2

in  

736

0

2

Solved

in  

888

0

2

Popular tags last 7 days

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.