Gelöst

Nicht genug Speicherplatz für Timeshift

vor 9 Jahren

Ich kann Timeshift auf dem MR400 und dem MR200 nicht verwenden. Gibt es bereits eine Lösung oder einen Workaround?

Die Fehlermeldung lautet: "Auf dem Haupt-Receiver ist zu wenig Speicherplatz vorhanden, um Timeshift zu nutzen.".

Am Speicherplatz kann es ja nicht liegen, dann wäre die Funktion wertlos.

6974

33

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 9 Jahren

    Soeben dauerte der Start des MR400 etwas länger, weil ein Softwareupdate installiert wurde. Nun funktioniert auch Timeshift Fröhlich !

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.