Hinweis:
Dieser Inhalt wurde für MagentaTV 2.0 erstellt und ist möglicherweise nicht für MagentaTV gültig.
Wie finde ich heraus, welches MagentaTV ich nutze?Upgrade TV Suscription
vor 13 Stunden
Hi,
I registered thru Verivox and now I would like to change my TV Subscription. Unfortunately, I'm not able to do it. In the Customer Section, I see this message "This Telekom login does not allow viewing and processing of personal data."
Please help!
44
0
1
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 5 Jahren
5219
0
2
vor 4 Jahren
367
0
3
223
0
5
vor 2 Jahren
470
0
5
Beliebte Tags letzte 7 Tage
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.

Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen TV-Angebote.

vor 13 Stunden
Hi @Jody1985
Normally you get this message when the Telekom Login you're using is not connected to the contract.
Is your TV subscription connected to a landline contract with DSL or glass fiber? If so, you got from us a letter or an email with "Zugangsdaten".
For the first login, please use this data. Then, when you're logged in, you can create an email address for further logins.
Kind regards Inga Kristina
0
0
Uneingeloggter Nutzer
von