Gelöst

Wechsel in MagnetaTV MegaStream ohne Telekom Internet nicht möglich

vor 8 Monaten

Wir haben aktuell MagentaTV Netflix ohne Telekom Internet mit Zwangsumstellung von MagentaTV 1.0 auf 2.0, also irgend einen Zwischentarif. Laufzeit ist bis 1.11.2024.

Wunsch ist in den Tarif MagentaTV MegaStream ohne Telekom Internet zu wechseln. Leider kommt im Kundencenter nur die Fehlermeldung nicht möglich ohne Begründung. Eigentlich müsste doch ein Wechsel in einen höheren Tarif möglich sein.

 

Auch eine Bestellung der neuen MagnetaTV One (2.Gen.) ist nicht möglich, es kommt nur die Fehlermeldung man müsste zusätzlich einen MagentaTV Tarif 2.0 bestellen.

 

Kann bitte ein Telekom Mitarbeiter einmal Kontakt mit uns aufnehmen, warum es nicht geht.

Letzte Aktivität

vor 6 Monaten

von

586

50

    • Akzeptierte Lösung

      akzeptiert von

      vor 7 Monaten

      Hi @Tinky_1

       

      Tinky_1

      wie erwartet alles genau ab 0 Uhr alles deaktiviert, Kundencenter ist leer.

      wie erwartet alles genau ab 0 Uhr alles deaktiviert,

      Kundencenter ist leer.

      Tinky_1

      wie erwartet alles genau ab 0 Uhr alles deaktiviert,

      Kundencenter ist leer.


      ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert. Fröhlich 

       

      Prima, dass ich dich auch heute erreicht habe. Gemeinsam haben wir erneut Megastream gebucht inkl. Disney und Netflix Premium. Hier im System sieht auch alles schick aus. Das heißt, du müsstest auch bald die E-Mails zur Freischaltung bekommen. 

       

      Wegen der Sky WOW Option, mache ich mich noch mal schlau für dich. Fröhlich 

       

      Viele Grüße

      Sören M. 

      0

    • Akzeptierte Lösung

      akzeptiert von

      vor 6 Monaten

      Hallo @Tinky_1,

       

      das freut mich zu hören.

       

      Für die Mitleser: Leider blockieren aktuell die alten GK-Kundennummern mit PK-Tarifen die Nutzung der App nach dem Update. 🤭

       

      Klasse, dass ich helfen konnte und vielen Dank für das Lob. Fröhlich

       

      Liebe Grüße

       

      Maria

       

       

      0

    Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

    Gelöst

    in  

    127

    0

    2

    Gelöst

    in  

    2708

    0

    24

    Beliebte Tags letzte 7 Tage

    Keine Tags gefunden!

    Cookies and similar technologies

    We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


    By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


    Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


    Use of Utiq technology powered by your telecom operator


    We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

    The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

    It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

    The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

    • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
    • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

    By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

    You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.