Cancellation of Contract
vor 2 Tagen
I have requested for cancellation of the internet service before I left Germany. I have not received any further communication on the cancellation. could you please confirm it is cancelled.
I only have the E-Mail like below.
wir haben Ihren Widerruf erhalten und kümmern uns so schnell wie möglich darum. Sie erhalten in den kommenden Tagen eine Antwort von uns.
30
0
1
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
421
0
2
Gelöst
589
0
2
vor einem Jahr
118
0
2
vor 4 Jahren
310
0
2
Timur K.
Telekom hilft Team
vor 2 Tagen
Thank you for your contribution to our community 🙏🏽 In order to check this, I need to carry out a telephone legitimization. Unfortunately, you have not yet entered the correct contract details or a callback number.
Please enter the data in your profile and let me know here when I can reach you 👍🏽
Best regards
Timur
0
0
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Timur K.
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
user_d8ae0a