Solved
Internetverbindung nicht aktiviert
3 years ago
Hallo, ich habe einen Telekom-Internetanschluss, der am 27. Februar aktiviert werden sollte, aber nicht konnte, weil es ein Problem mit der Verkabelung in meiner Telefonleitung und Internetbox gab. Ich habe jetzt die fehlenden Kabel hinzugefügt und meine DSL-Verbindung in meinem Modem ist stabil, aber ich kann immer noch nicht auf mein Internet zugreifen.
Bitte helfen Sie! Ich spreche nicht so gut Deutsch, also nutze ich dieses Forum.
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3 years ago
@ashish3197
Haben sie die automatische Einrichtung genutzt?
https://www.telekom.de/hilfe/geraete-zubehoer/einrichtung-support/easysupport/automatische-einrichtung/automatische-einrichtung-nutzen?samChecked=true
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from
3 years ago
Good evening @ashish3197. Thank you for your patience and the nice call.
As discussed, I booked a new appointment und wednesday between 11:00 am - 03:00 pm. In the meantime, I'll do a reverse transaction for the second contract, when the process with the cancellation is done.
We will hear on Wednesday!
Danke für die Meldung @RoadrunnerDD !
Kind regards / Viele Grüße Sven Ö.
from
3 years ago
Hi,
A technician came today and my internet connection is now activated. Thanks a lot for the support 🙌
Best,
Ashish
from
3 years ago
Thank you for the nice call and I'm glad to hear, that everything works fine now.
I did a reverse transaction for the second contract and the money you paid too much will be refunded.
If you have any further questions or need any kind of support, please let me know.
Kind regards Sven Ö.
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from
Accepted Solution
accepted by
3 years ago
Good evening @ashish3197. Thank you for your patience and the nice call.
As discussed, I booked a new appointment und wednesday between 11:00 am - 03:00 pm. In the meantime, I'll do a reverse transaction for the second contract, when the process with the cancellation is done.
We will hear on Wednesday!
Danke für die Meldung @RoadrunnerDD !
Kind regards / Viele Grüße Sven Ö.
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