Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
No Confirmation email for DSL
vor 3 Jahren
Hello.
I submitted an order for MagentaZuhause L and received an email with all the documents related to the contract.
However, I have not received a confirmation email for the date (the proposed dated on the email is 05 April 2022). The email also says I should receive the corresponding router in the next day or so ...
Could you please advise as to the status of my order?
Many thanks in advance
290
0
5
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 3 Jahren
418
0
1
vor 4 Jahren
1670
0
5
Gelöst
vor 4 Jahren
221
0
3
911
0
1
Akzeptierte Lösung
Inga Kristina J.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
Inga Kristina J.
vor 3 Jahren
Hello @mdetuya,
thank you so much for the nice phone call.
Unfortunately at your new address only the MagentaZuhause M is available, so that's the reason why the order didn't pass. I changed the tariff and now you'll soon get the confirmation for April 11th.
If you have any more questions, please write to me here.
Have a nice evening!
Kind regards Inga Kristina J.
0
0