Status on Fiber Optic - English Support
vor einem Tag
I requested a Fiber Optic connection for my new apartment (Order Number: xxx-xxx-xxx) and I was supposed to get the modem shortly and do the activation myself. My apartment already has the socket from Telekom. Can someone please call me in English so I can understand the status and next steps?
Thanks,
Julio
Order number deleted by Waage1969
Hinweis:
Dieser Beitrag wurde von Waage1969 am 06.08.2025 16:12 eskaliert.
40
0
4
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor einem Jahr
194
0
4
vor einem Jahr
110
0
2
vor einem Jahr
297
0
16
vor 6 Monaten
50
0
3
Das könnte Sie auch interessieren
Kaufberatung anfragen
Füllen Sie schnell und unkompliziert unser Online-Kontaktformular aus, damit wir sie zeitnah persönlich beraten können.
Angebote anzeigen
Informieren Sie sich über unsere aktuellen Internet-Angebote.
vor einem Tag
@Julio Boll
the Teamies here are informend.
Your order number was deleatet from me.
Greats
Waaage1969
0
0
vor einem Tag
I was supposed to get the modem shortly
I requested a Fiber Optic connection for my new apartment (Order Number: xxx-xxx-xxx) and I was supposed to get the modem shortly and do the activation myself. My apartment already has the socket from Telekom. Can someone please call me in English so I can understand the status and next steps?
Thanks,
Julio
Order number deleted by Waage1969
When were you informed of this, and how?
2
Antwort
von
vor einem Tag
I talked with someone via MagentaService Live last week.
Antwort
von
vor einem Tag
Hello @Julio Boll
Thank you for the nice call. 😊
Let keep the discussion over what apps, so there is no confusion.
Kind regards
Belana
Uneingeloggter Nutzer
Antwort
von
Uneingeloggter Nutzer
Frage
von