Gelöst

Technische Prüfung

vor 4 Jahren

Guten Tag, 

 

vor einigen Tagen habe ich einen Magenta L mit TV bestellt.

 

ca. 3 Stunden nach Bestellung bekam ich eine E-Mail mit einem Zwischenstand das die technische Prüfung noch aussteht.

 

seitdem keine weitere Info.

Im Chat kann mir auch keiner richtig Auskunft geben woran es hängt,z.B. kein freier Port oder ähnliches und wie lange es noch dauert.

 

könnte sich ein Telekom hilft Mitarbeiter den Vorgang anschauen.

 

Wäre super.

1531

35

  • Akzeptierte Lösung

    akzeptiert von

    vor 4 Jahren

    Hey @Celina B.

     

    hat sich erledigt mit den Zugangsdaten.

    kamen gerade doch noch an Fröhlich

     

    Grüße

     

    Steven

    0

    Uneingeloggter Nutzer

    Antwort

    von

Das könnte Ihnen auch weiterhelfen

in  

848

0

4

Gelöst

in  

301

0

4

in  

402

0

4

in  

253

0

2

Gelöst

in  

627

0

4

Beliebte Tags letzte 7 Tage

Keine Tags gefunden!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.