Die Telekom hilft Community zieht um und ist bis zum 8. Januar 2025 nur eingeschränkt zugänglich.
Gelöst
The status of my contract
vor 6 Jahren
Dear all
I requested termination of my contract in June 2018 (Reason: Moving abroad). I have submitted request of termination in writen, all the necessory documents and the instrument to the nearest telekom shop, but till date I have not received any responce from telkom nor any confermation of termination.
At the moment I have alredy moved out of Germany,please help me resolve my contract.
Looking forvard to hearing from you.
Thanks and regrads
VP
503
0
8
Akzeptierte Lösungen
Alle Antworten
Sortieren
Älteste zuerst
Neueste zuerst
Älteste zuerst
Autor
Das könnte Ihnen auch weiterhelfen
vor 7 Jahren
582
0
3
vor einem Jahr
176
0
2
581
0
2
vor 5 Jahren
250
0
2
Akzeptierte Lösung
Karsten L.
Telekom hilft Team
akzeptiert von
vikPin
vor 6 Jahren
I had a look at your contract. The contract is terminated on 1. October 2018. I will send you the confirm letter via E-Mail. I'll take the one out of our system. Is there anything else I can do for you?
Greetings
Karsten L.
2
2
Ältere Kommentare anzeigen
Karsten L.
Antwort
von
Karsten L.
vor 6 Jahren
you are welcome. Enjoy your day.
Greetings
Karsten L.
0