Habe meinen Vertrag gekündigt und kann meine Rechnungen nicht mehr einsehen

5 years ago

Hallo

würde gerne auch nach meiner Kündigung noch die Rechnungen sehen. Habe meinen Vertrag Anfang Juli gekündigt und würde gerne die Rechnung die ich jetzt für Juni erhalten habe sehen. Auch würde ich dann gerne sehen ob noch eine Rechnung für die 2 Tage im Juli kommt. 

216

3

  • 5 years ago

    Hallo @hanna.bode und lieben Dank für deinen Beitrag hier bei uns. Fröhlich

    Mit dem Tag der Kündigung hast du keinen Zugriff mehr auf das Kundencenter, um deine Rechnungen einzusehen. Wir schicken dir die Abschlussrechnung in solch einem Fall auf einem anderen Weg zu. Oder geht es dir um vergangene Rechnungen, die du benötigst?

    Lieben Gruß
    Katharina S.

    1

    Answer

    from

    5 years ago

    Hallo, 

    danke für die schnelle Antwort! 

    es geht um die Juni Rechnung vom 13.07.2020 die ich nicht mehr einsehen kann und bislang auch nicht auf anderem Weg erhalten habe. Und ich wüsste gerne ob eine Juli Rechnung auch noch folgt weil der Vertrag direkt Anfang Juli geendet hat. 

    Unlogged in user

    Answer

    from

  • 5 years ago

    @hanna.bode die Berechnung erfolgt immer Rückwirkend, bedeutet, du erhältst noch eine Abschlussrechnung.

    Hinterlege am besten einmal deine Rückrufnummer in deinem Profil, dann lasse ich dir die Rechnung vom 13. Juli gerne als Kopie per Post zukommen.

    Lieben Gruß
    Katharina S.

    0

Unlogged in user

Ask

from

Popular tags last 7 days

No tags found!

Cookies and similar technologies

We use cookies and similar technologies (including ) on our website to save, read out and process information on your device. In doing so, we enhance your experience, analyze site traffic, and show you content and ads that interest you. User profiles are created across websites and devices for this purpose. Our partners use these technologies as well.


By selecting “Only Required”, you only accept cookies that make our website function properly. “Accept All” means that you allow access to information on your device and the use of all cookies for analytics and marketing purposes by Telekom Deutschland GmbH and our partners. Your data might then be transferred to countries outside the European Union where we cannot ensure the same level of data protection as in the EU (see Art. 49 (1) a GDPR). Under “Settings”, you can specify everything in detail and change your consent at any time.


Find more information in the Privacy Policy and Partner List.


Use of Utiq technology powered by your telecom operator


We, Telekom Deutschland GmbH, use the Utiq technology for digital marketing or analytics (as described on this consent notice) based on your browsing activity across our websites, listed here (only if you are using a supported internet connection provided by a participating telecom operator and consent on each website).

The Utiq technology is privacy centric to give you choice and control.

It uses an identifier created by your telecom operator based on your IP address and a telecom reference such as your telecom account (e.g., mobile number).

The identifier is assigned to the internet connection, so anyone connecting their device and consenting to the Utiq technology will receive the same identifier. Typically:

  • on a broadband connection (e.g., Wi-Fi), the marketing or analytics will be performed based on the browsing activities of consenting household members’.
  • on mobile data, the marketing will be more personalised, as it will be based on the browsing of the individual mobile user only.

By consenting, you confirm that you have permission from the telecom account holder to enable the Utiq technology on this internet connection.

You can withdraw this consent anytime via "Manage Utiq" at the bottom of this site or in Utiq’s privacy portal (“consenthub”). For more, see Utiq's privacy statement.